پرسش های متداول

برای خرید از گناوه مال، حتما باید در سایت عضو باشم ؟

بله ، برای خرید باید ابتدا در سایت عضو باشید.

رمز خود را فراموش کرده ام.چطور میتوانم وارد پروفای کاربری ام شوم؟

در صفحه ورود بر روی عبارت رمز عبور را فراموش کردم کلیک کنید ایمیل یا شماره موبایل خودتون رو وارد کنید، هم اکنون یک کد 10 رقمی به اطلاعات تماس موجود در حساب کاربری ارسال میشود کد 10 رقمی و رمز عبور جدید را به ترتیب در فیلدهای زیر بنویسید و بر روی دکمه  «تغییر رمز عبور» کلیک کنید

میتوانم بعد از ایجاد فاکتور سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟

خیر ، بعد از فاکتور شدن ، امکان تغییر وجود ندارد!

چه کالاهایی از طریق باربری ارسال می شوند؟

لوازم منزل که خیلی سنگین هستند از طریق باربری ارسال می شوند.

چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم ؟

بعد از انتخاب کالا و انجام مراحل ثبت سفارش ، در مرحله آخر شما به درگاه اینترنتی وصل خواهید شد که نیاز هست اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید و دکمه پرداخت را کلیک کنید.

با انجام صحیح موارد بالا شما پرداخت اینترنتی موفقی داشته اید و با برگشت به سایت گناوه مال ، سفارش شما ثبت خواهد شد.

میتوانم بجای خودم ، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم ؟

بله ،

– در صورتی که قصد هدیه دادن به شخص دیگه ای رو دارید میتوانید آدرس شخص مورد نظر را در مرحله پرداخت وارد کنید.

– در صورتی که خودتان در منزل تشریف نداشته باشید ، میتوانید یک شخص دیگه ای رو برای تحویل کالا معرفی کنید ، برای سهولت در تحویل کالا ، شخص مورد نظر باید کارت شناسایی معتبری داشته باشد.

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت های گناوه مال بوده است و ما در این راستا می کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هماهنگی لازم با شما جهت مرجوع وجه ، صورت میگیرد. لازم بذکر است که امکان تعویض کالا در این مرحله وجود ندارد و شما میتوانید پس از مرجوع وجه مجدد خرید خود را انجام دهید.

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

برای پیگیری سفارش چندین راه وجود دارد.

روش اول به صورت پیامکی می باشد ، یعنی با تغییر وضعیت سفارش برای شما یک پیامک ارسال خواهد شد.

روش دوم بررسی از طریق قسمت پروفایل و قسمت سفارشات می باشد.

روش سوم استفاده از قسمت پیگیری سفارشات می باشد که این صفحه در خدمات مشتریان قابل دسترسی می باشد.

چگونه میتوانم سفارشم را ثبت کنم؟

راهنمای کامل ثبت سفارش در قسمت ثبت سفارش توضیح داده شده است.