رویه های بازگرداندن

شرایط مرجوعی و بازگرداندن کالا در گناوه مال

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت های گناوه مال بوده است و ما در این راستا می کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.


اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:

در این موارد گناوه مال ضمانت بازگشت 7 روزه را در نظر گرفته است تا اگر طی یک هفته محصول دریافت شده مشکل و ایراد فنی داشته باشد با هماهنگی واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش گناوه مال ، محصول خود را به فروشگاه بازگردانید تا بررسی های دقیق تر انجام شود.

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:

اگر متوجه شدید کالا موقع حمل و نقل و یا سایر موارد آسیب دیده است ، از آنجایی مطابق فاکتور ارسالی , کالای خریداری شده کاملا تست شده تحویل شرکت حمل و نقل گردیده , هر گونه شکستگی و یا آسیب دیدگی احتمالی بر عهده شرکت حمل و نقل می باشد .

گارانتی اصالت کالا

تمامی کالای موجود درسایت دارای ضمانت اصالت بوده و در صورت مشاهده هر گونه عدم اصالت کالا ، مشتری می تواند با هماهنگی با پشتیبانی گناوه مال ، کالای خریداری شده را برگشت دهد.

گارانتی گناوه مال

اکثر محصولات گناوه مال دارای گارانتی بازگشت هستند که میتوان در صورت بروز مشکلات در کالا ، از گارانتی استفاده کنید.